info@parsikco.com

لوگو پارسیک

خمیر عایق پارسیک

(دیدگاه 1 کاربر)

SKU: 532

وزن (کیلوگرم)1.5 و 4
پوشش دهی (هر کیلوگرم)8 الی 10 متر درز

شایان ذکر است که برخی افراد خمیر عایق را با نام خمیر ایزوگام می شناسند.
شما عزیزان می‌توانید جهت اطلاع بیشتر از نحوه خرید خمیر عایق و قیمت خمیر عایق با ما تماس بگیرید. 09121574300

توضیحات

خمیر عایق پارسیک (خمیر آب بندی)(خمیر نانو) که انحصارا متعلق به این شرکت است با فناوری جدید توانسته تمام دغدغه افراد را برای جلوگیری و رفع نم برطرف کند و با هزینه مناسب و بدون نیاز به تخریب، مشکلات نم زدگی را در کمترین زمان برطرف کرد.
در گذشته برای رفع مشکل نم باید سطوح را تخریب و بازسازی می‌کردند که هزینه زیادی را به دنبال داشت. پیشرفت تکنولوژی در این زمینه و استفاده از خمیر اب بندی، کمک بزرگی را در انجام سریع‌تر و راحت‌تر رفع این مشکلات کرد.

امروزه با استفاده از خمیر عایق به راحتی می توان بدون نیاز به تخریب، برای آب بندی کاشی و سرامیک و همچنین ترمیم انواع عایق های رطوبتی از جمله ایزوگام، مشکل را برطرف کرد.
در ادامه با کاربردها و نحوه استفاده از خمیر عایق (خمیر ایزوگام) که محصولی از شرکت عایق رطوبتی پارسیک است بیشتر آشنا می‌شویم.

خمیر عایق چیست ؟

خمیر عایق یا همان خمیر آب بندی از رزین های آکرلیک ساخته شده که قابلیت نفوذ در هر شکافی را دارد و با چسبندگی بالایی که دارد در تمام سازه ها می توان از آن استفاده کرد. برای تهیه این خمیر از تکنولوژی نانو استفاده شده و به همین خاطر به آن خمیر نانو هم گفته می شود.

خمیر آب بندی

خمیر عایق ؛ نحوه مصرف 

قبل از استفاده از خمیر آب بندی باید سطح کاملا تمیز و عاری از هرگونه آلودگی باشد. در صورت آلودگی برروی سطح در کیفیت چسبندگی موثر است. پس از این مرحله باید باقی مانده خمیر را با استفاده از کاردک یا یک دستمال تمیز پاک کنید. دقت داشته باشید که بعد از خشک شدن تمیز کردن به سختی انجام می شود.

خمیر آب بندی ؛ کاربرد

با استفاده از خمیر عایق پارسیک می توانید کلیه سطوح کف حمام و دستشویی، پشت بام، استخر، مخازن آب، درزهای بین درب و پنجره و… عایق کاری و آب بندی کرد. برخی افراد خمیر عایق را با عنوان خمیر ایزوگام هم می شناسند، که به دلیل استفاده از این خمیر برای ترمیم ایزوگام است.

خمیر آب بندی

قبل از استفاده از خمیر درزگیر حتما از خشک بودن سطوح مطمئن شوید چراکه در صورت رعایت نکردن این نکته با کاهش چسبندگی خمیر روبه‌رو خواهید شد. پس از درزگیری اضافات را با استفاده از کاردک یا دستمال تمیز کنید چون بعد از خشک شدن پاک کردن آن با سختی انجام می شود.

خمیر عایق پارسیک برای استخر

یکی از مکان هایی که زیاد در معرض ترک خوردگی به علت فشارهای وارده است، استخرها هستند. یکی از روش های راحت و بی دردسر برای رفع این مشکل، خمیر آب بندی (خمیر عایق) پارسیک است.
این خمیر را می توان در حالت خیس استخر هم اجرا کرد و به همین دلیل یکی از بهترین روش ها برای عایق کاری استخر است.

خمیر آب بندی برای لوله های ساختمانی

لوله های ساختمانی که در زمان لوله کشی ساختمان استفاده می شوند، باید با استفاده از روش صحیح آب بندی شوند. استفاده از خمیر آب بندی برای لوله ها موجب می شود تا ایمنی لوله ها بالاتر برود و در برابر سرما و گرما مقاوم شوند.
لوله کشی ساختمان باید با استفاده از به کار بردن لوله های باکیفیت و همچنین استفاده از خمیر عایق برای آب بندی لوله ایمن شود تا از اتفاقات ناگوار بعدی جلوگیری شود.

خمیر عایق پارسیک ؛ ویژگی‌ها

  • مقاومت بسیار بالا در مقابل نفوذ آب و رطوبت
  • مقاوم در برابر فشارهای حجمی هیدرواستاتیک
  • ایجاد پیوند قوی با سیمان، سنگ، کاشی و سرامیک
  • چسبندگی فوق العاده با آهن، چوب، شیشه، انواع لوله فلزی
  • آب بندی منفی و مثبت سطوح
  • سختی بالا در برابر سایش های فیزیکی
  • مقاومت در برابر UV خورشید و کلیه عوامل جوی
  • تحمل دما تا منفی ۶۰ درجه
  • مقاومت در مقابل شوینده ها و اسیدها و حفظ رنگ و ظاهر زیبا در طول زمان
  • بدون عوارض زیست محیطی و شیمیایی
  • اجراء آسان توسط افراد عادی
  • مناسب برای ترک گیری انواع عایق ها از جمله ایزوگام
  • پر کننده بین ورق های فلزی
  • مناسب اجرا در دمای منفی و یخ بندان

قیمت خمیر عایق پارسیک

خمیر عایق پارسیک در بسته بندی ۱/۵ و ۴ کیلوگرمی موجود است و قیمت خمیر عایق براساس مقدار آن تعیین می‌شود. آخرین قیمت این محصول را می توانید در ابتدای همین صفحه مشاهده کنید.

خرید خمیر عایق

پارسیک تنها تولیدکننده خمیر عایق در کشور است و این محصول در انحصار شرکت پارسیک است. شما عزیزان جهت خرید محصول می توانید به صورت آنلاین سفارش خود را ثبت کنید و در کمتر از 48 ساعت محصول را در سراسر کشور تحویل بگیرید.

3/5 - (38 امتیاز)

توضیحات تکمیلی

وزن نامعلوم
وزن

1.5 کیلوگرم, 4 کیلوگرم

1 دیدگاه برای خمیر عایق پارسیک

  1. یاسری

    من این محصول رو برای درزگیری استفاده کردم خیلی خوب بود

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Search

برای مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

خمیر عایق پارسیک

خمیر عایق محصولی متفاوت و منحصربه‌فرد از پارسیک برای آب‌بندی و ترک‌گیری انواع عایق‌ها ازجمله ایزوگام

آخرین محصولات