info@parsikco.com

لوگو پارسیک
خرید عایق رطوبتی استخر در اصفهان

عایق رطوبتی استخر در اصفهان

عایق بندی استخر به مجموعه ای از محصولات گفته می شود که وظیفه عایق بندی و جلوگیری از نفوذ آب و کاهش سطح آب استخر را دارند.
معمولا برای عایق بندی استخر از ایزوگام استفاده می کنند اما به دلیل این که آب استخر به صورت مستقیم با پوست انسان و آبزیان در تماس است استفاده از ایزوگام برای عایق بندی استخر توصیه نمی شود.
با عایق رطوبتی پارسیک همراه باشید تا ضمن آشنایی با انواع عایق رطوبتی استخر ، با نحوه خرید عایق رطوبتی استخر در اصفهان آشنا شوید.


برای آشنایی بیشتر با معایب ایزوگام پیشنهاد می کنم مقاله بهترین جایگزین ایزوگام، را مطالعه کنید


عایق استخر اصفهان

اصفهان به دلیل این که در مرکز قرار گرفته آب و هوای آن از نوع بیابانی است، دلیل آب و هوای بیابانی آن وجود رشته کوه زاگرس در غرب آن که باعث عدم نفوذ رطوبت به نواحی مرکزی و شرق استان می شود و در نواحی پست و کویری شرق استان هوای بخش وسیعی از آن را تحت تاثیر خود قرار می دهد.

بارش سالیانه استان اصفهان سالیانه 160 میلیمتر و بخشی حدود 120 میلیمتر آن متعلق به مرکز این استان می باشد. تنوع حرارتی در استان اصفهان تحت تاثبر مناطق کوهستانی و کویری و رزش باد های غربی است و به طور میانگین درجه حرارت سالانه در مناطق غربی و جنوبی حدود 4 درجه سانتیگراد می باشد.

همان طور که در بالا گفته شد با توجه به آب و هوای گرم و کویری استان اصفهان استفاده از ایزوگام برای آب بندی استخر مناسب نمی باشد، زیرا یکی از معایب ایزوگام عدم مقاومت در برابر نور مستقیم خورشید است و نور مستقیم خورشید باعث کاهش طول عمر ایزوگام و از بین رفتن خاصیت نفوذ ناپذیری آن خواهد شد. در ادامه با ما همراه باشید تا با توجه به معایب گفته شده در مورد ایزوگام راه حل جایگزینی برای عایق بندی، به شما معرفی کنیم.

عایق رطوبتی استخر نسل جدید جایگزین 100 درصدی ایزوگام

عایق رطوبتی استخر نسل جدید جایگزین 100 درصدی ایزوگام

عایق رطوبتی استخر نسل جدید عایق های رطوبتی است که امروزه شرکت های مختلف با تکنولوژی های مختلف تولید می کنند، این نوع محصول وظیفه عایق بندی سطح استخر را برعهده دارد، یکی از مزایا این نوع عایق نسبت به ایزوگام استفاده از آن در هر مرحله از ساخت استخر می باشد. عایق رطوبتی استخر انواع مختلفی دارد که هر کدام از آن ها از مواد مختلف تولید و کاربرد های به خصوص خودشون دارند، در ادامه همراه باشید تا با 2 نوع از انواع عایق رطوبتی استخر آشنا شوید.

انواع عایق رطوبتی استخر

  • عایق رطوبتی استخر بر پایه پلیمر
  • عایق رطوبتی استخر بر پایه اپوکسی

عایق رطوبتی استخر بر پایه پلیمر

پیلمر یک ماده بهم بیوسته می باشدکه در صنعت های مختلف از جمله عایق های رطوبتی کاربرد دارد، عایق رطوبتی که بر پایه پلیمر ساخته شده باشد  توانایی تحمل بالایی در شرایط آب و هوایی، فشار های هیدرولیکی و مکانیکی سازه را دارند.

عایق رطوبتی استخر بر پایه اپوکسی

استفاده از عایق رطوبتی استخر برپایه اپوکسی باعث ایجاد لایه محافظ بر روی استخر می شود و از نفوذ آب و خوردندگی جلوگیری می کند، این نوع محصول خاصیت چسبندگی و پرکنندگی بالایی دارد و این ویژگی باعث شده تا درز ها و سوراخ های موجود در استخر را به راحتی پوشش دهد.

کاربرد های عایق رطوبتی استخر

  • جایگزین 100 درصدی ایزوگام
  • قابل استفاده در استخر های بتنی و سیمانی
  • مناسب برای عایق بندی استخر های ذخیره آب و کشاورزی
  • ایزولاسیون، ترمیم ترک و نشست گیری استخر های قدیمی
  • آب بندی سطوحی که در معرض آب و رطوبت قرار دارند
  • رنگ آمیزی مخازن آب، آب نما، استخر، جکوزی و سقف سونا

مزایا استفاده از عایق رطوبتی استخر در اصفهان

  • اجرای سریع و آسان
  • مقاوم در برابر نور خورشید
  • ضد کپک و جلبک
  • جلوگیری از ترک خوردن و شکستن سطوح با ملات های سیمانی و گچی
  • جلوگیری از لق شدگی سطوح سنگی، موزاییکی و سرامیکی
  • هزینه ی کم تر نسبه به عایق بندی با ایزوگام

خرید عایق رطوبتی استخر در اصفهان

خرید عایق رطوبتی استخر در اصفهان

در ایران شرکت های زیادی هستند که عایق های رطوبتی نسل جدید تولید می کنند، اما تعداد اندکی از آن ها وجود دارند که بهترین کیفیت عایق رطوبتی با تکنولوژی آلمان و فناوری نانو تولید می کنند، عایق رطوبتی پارسیک از این دست شرکت ها می باشد که سال هاست در زمینه تولید عایق های رطوبتی نسل جدید ساختمانی فعالیت می کند و بیش از 80 نمایندگی در سرتاسر ایران دارد، اگر در اصفهان ساکن هستید می توانید با خرید محصولات عایق رطوبتی استخر پارسیک تا بعد از 48 ساعت محصول خود را تحویل بگیرید.

فروش عایق نانو استخر در اصفهان ؛ پروژهای اجرا شده پارسیک در اصفهان

[smartslider3 slider=”6″]

قیمت عایق رطوبتی استخر در اصفهان چقدر است؟

به دلیل نوسانات قیمت بازار قیمت عایق رطوبتی با توجه به متراژ و نوع عایق رطوبتی متفاوت است، عایق های رطوبتی استخر هم به دلیل تنوع بالا و وزن های متفاوت در بازار قیمت های مختلفی دارد و اگر قصد خرید عایق را دارید پیشنهاد می کنم با یک متخصص مشورت کنید.

عایق رطوبتی پارسیک غیر از اصفهان در چه شهر هایی نمایندگی دارد؟

شرکت عایق رطوبتی پارسیک بیش از 80 نمایندگی در استان ها و شهر های مختلف مانند مشهد، تهران و مازندران دارد. برای آشنایی و تماس با نمایندگان دیگر پارسیک می تواند به بخش نمایندگی ها مراجعه کنید.

چگونه استخر را عایق کاری و آبندی کنیم؟

 

عایق کاری استخر بسیار آسان می باشد و فقط کافی است مراحل زیر را انجام دهید.

  • سطح استخر را از هر آلودگی پاک کنید و با آب بشویید
  • عایق رطوبتی استخر خریداری شده را با توجه به توضیحات درج شده بر روی آن با آب ترکیب کنید
  • بعد از رسیدن به غلظت مناسب به وسیله قلمو سطح استخر را با عایق رطوبتی بپوشانید. (برای عایق بندی بهتر استخر مناسب است مرحله آخر را 2 یا 3 بار انجام دهید)

برای شناخت و توضیحات بیشتر با مراحل عایق بندی استخر، مقاله ساخت استخر را مطالعه کنید.


عایق رطوبتی پارسیک یکی از اولین و بزرگ ترین تولید کننده های عایق رطوبتی در اصفهان می باشد که در این مقاله سعی نمود تا شما کاربران عزیز را با نحوه خرید و اجرای عایق بندی استخر در اصفهان آشنا سازد، امیدواریم که به تمام سوالات شما در این زمینه پاسخ داده باشیم، جهت خرید عایق رطوبتی استخر پارسیک می توانید با شماره زیر تماس بگیرید.

تماس با دفتر مرکزی

3.9/5 - (7 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *