info@parsikco.com

لوگو پارسیک
خرید عایق رطوبتی استخر در مشهد

خرید عایق رطوبتی استخر در مشهد

آب بندی استخر یکی از مهم ترین مراحل در ساخت استخر می باشد و باید در ساخت استخر دقت کافی صورت گیرد، برای عایق بندی استخر نوع استخر مهم نیست یعنی مهم نیست استخر ورزشی باشد یا استخر پرورش ماهی، آب نما باشد یا استخر عمومی، مهم این است که آب از میان درز ها و دیواره های استخر عبور نکند.

اگر در استان خراسان رضوی ساکن هستید و قصد عایق بندی استخر خود را دارید ، در ادامه با عایق رطوبتی پارسیک همراه باشید تا ضمن آشنایی با عایق رطوبتی استخر ، انواع و کاربرد های آن با شرکت ها و نمایندگان عایق رطوبتی نانو استخر در مشهد آشنا شوید.

آیا موقعیت جغرافیایی مشهد برای اجرای عایق رطوبتی استخر مناسب است؟

بله، بیشتر مردم برای عایق بندی استخر خود از ایزوگام استفاده می کننده، اما به دلیل اینکه مشهد در موقعیت جغرافیایی سرد و خشک واقع شده است و ایزوگام به دلیل طول عمر کم و عدم مقاومت در برابر آب و هوای سرد نمی توان برای عایق بندی از آن استفاده کرد، امروزه با شناخت معایب ایزوگام از جمله هزینه بسیار زیاد و عدم مقاومت در برابر رطوبت آب، عایق های رطوبتی نسل جدید تولید شده است که نسبت به ایزوگام بسیار مزایا بیشتری مانند هزینه مقرون به صرفه و طول عمر بالا دارد.

انواع عایق رطوبتی استخر نسل جدید

همان طور که در قسمت قبل گفته شد امروزه با شناخت معایب ایزوگام، عایق های رطوبتی استخر نسل جددی تولید می شود که نسبت ایزوگام بسیار مزایا بیشتری دارد، این نوع عایق ها بر اساس نوع استخر به چند نوع تقسیم می شود که عبارتند از:

  • عایق رطوبتی استخر بر پایه اکریلیک
  • عایق رطوبتی استخر بر پایه سیمان پلیمری

عایق رطوبتی استخر بر پایه اکریلیک

عایق بندی استخر  با عایق رطوبتی استخر بر پایه اکریلیک یکی از مقرون به صرفه ترین و آسان ترین عایق از نظر اجرا می باشد و عموما برای آب بندی استخر های بتنی و سیمانی از این نوع عایق استتفاده می کنند.

عایق رطوبتی استخر بر پایه سیمان پلیمری

عایق بندی استخر بر پایه سیمان پلیمری، از ترکیب انواع پلیمر های ضد رطوبت و سلیس و میکروسمنت ساخته می شود، این نوع عایق مقاومت بالایی در برابر فشارات هیدرواستاتیکی سازه هیدرولیکی و لرزش سازه دارد، این نوع عایق به خاطر اینکه به رنگش آبی هست دیگر لازم نیست بعد از اتمام عایق بندی، استخر رنگ بزنید.

مزایا استفاده از عایق رطوبتی استخر در مشهد

  • هزینه پایین و مقرون به صرفه
  • مقاومت بالا در برابر نور خورشید
  • جلوگیری از رشد کپک و جلبک
  • عدم عوض شدن رنگ آب و کم شدن شفافیت آن
  • مقاومت بالا در برابر نورخورشید و اشعه (UV)
  • جلوگیری از ترک خوردن و شکستن سطوح با ملات های سیمانی و گچی
  • جلوگیری از لق شدگی سطوح سنگی، موزاییکی و سرامیکی

کاربرد های عایق رطوبتی استخر

  • جایگزین 100 درصدی ایزوگام
  • قابل استفاده در استخر های بتنی و سیمانی
  • مناسب برای عایق بندی استخر های ذخیره آب و کشاورزی
  • ایزولاسیون، ترمیم ترک و نشست گیری استخر های قدیمی
  • آب بندی سطوحی که در معرض آب و رطوبت قرار دارند
  • رنگ آمیزی مخازن آب، آب نما، استخر، جکوزی و سقف سونا

قیمت و خرید عایق رطوبتی استخر در مشهد

قیمت و خرید عایق رطوبتی استخر در مشهد

در خراسان رضوی به ویژه مشهد شرکت های زیادی هستند که عایق های رطوبتی استخر نسل جدید تولید می کنند، اما تعداد اندکی از آن ها وجود دارند که بهترین کیفیت عایق رطوبتی با تکنولوژی آلمان و فناوری نانو تولید می کنند، قیمت عایق رطوبتی استخر در مشهد متفاوت می باشد و بستگی به نوع استخر (استخر سیمانی، بتنی و…) و مساحت آن دارد و اگر در خراسان رضوی به ویژه مشهد سکونت دارید و قصد عایق بندی استخر خود را دارید می توانید با کلیک بر روی دکمه زیر عایق استخر خود را به صورت آنلاین خرید کنید.

خرید آنلاین عایق رطوبتی استخر

پروژه های اجرا شده عایق بندی استخر در خراسان رضوی و مشهد

[smartslider3 slider=”6″]

نمایندگی عایق رطوبتی استخر در خراسان رضوی

برای آگاهی از نمایندگان استان خود با ما تماس بگیرید

عایق رطوبتی پارسیک یکی از اولین و بزرگ ترین تولید کننده های عایق رطوبتی در اصفهان می باشد که در این مقاله سعی نمود تا شما کاربران عزیز را با قیمت و خرید عایق رطوبتی استخر در مشهد آشنا سازد، امیدواریم که به تمام سوالات شما در این زمینه پاسخ داده باشیم.

5/5 - (1 امتیاز)

2 پاسخ

  1. سلام و عرض ادب
    من در مشهد یک استخر سرپوشیده دارم که با سرامیک کارشده، معمولا کاشی و سرامیک جذب رطوبت دارند برای جلوگیری از نفوذ نم چه راهکاری را پیشنهاد میدین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *