info@parsikco.com

لوگو پارسیک
عایق رطوبتی در تهران

عایق رطوبتی نانو در تهران

یکی از نیازهای اساسی برای هر ساختمانی استفاده از عایق رطوبتی است که منجر به مقاوم سازی ساختمان می شود و از اتلاف انرژی جلوگیری می کند.
اگر به دنبال خرید عایق رطوبتی در تهران یا نمایندگی فروش عایق رطوبتی در تهران هستید در این مقاله از پارسیک اطلاعات جامعی را بررسی می کنیم. همچنین با انواع عایق رطوبتی در تهران و مرکز فروش عایق رطوبتی در تهران آشنا خواهید شد.

برای مشاهده مشخصات انواع عایق رطوبتی و اطلاع از قیمت روز و خرید، به صفحه عایق رطوبتی مراجعه کنید.

موقعیت جغرافیایی تهران برای اجرای عایق رطوبتی

شهر تهران با وسعت 12981 کیلومتر مربع و جمعیت 13267637 نفر یکی از پرجمعیت ترین شهرها در ایران است. این استان به دلیل اینکه در دامنه جنوبی البرز مرکزی واقع شده است، دارای 3 ناهمواری است.

  1. رشته کوه البرز در شمال تهران: این رشته کوه به 3 قسمت بخش شمالی، میانی و جنوبی تقسیم می شود.
  2. بخش های مرکزی و کوهپایه های جنوبی البرز: بخش های مرکزی و جنوبی استان تهران به دلیل داشتن شیب ملایم و خاک های آبرفتی برای کشاورزی مناسب است.
  3. دشت های استان تهران: دشت های استان تهران دارای شیب ملایم از طرف شمال غربی به جنوب شرقی می باشد که به دلیل هموار بودن آن ها برای فعالیت های انسانی مانند کشاورزی و ساخت کارخانه مناسب می باشد.

استان تهران را از نظر آب و هوا می توان به 3 بخش تقسیم کرد:

  1. ارتفاعات شمالی: در این ارتفاعات آب و هوا مرطوب، نیمه مرطوب و سردسیر با زمستان های بسیار سرد هستند.
  2. کوهپایه ها: در کوهپایه های استان تهران به دلیل اینکه در ارتفاع 2 تا 3هزار متری از سطح دریا قرار گرفته، آب و هوایی مرطوب و سرد سیر دارد.
  3. نیمه خشک و خشک: در این مناطق به علت فاصله زیاد از سطح دریا زمستان های کوتاه و تابستان بسیار گرم دارد.

عایق رطوبتی در تهران

عایق رطوبتی در تهران

در چند سال اخیر به علت عدم تولید عایق های رطوبتی نانو بیشتر مردم از ایزوگام استفاده می کنند؛ اما به دلیل آب و هوای متفاوت در مناطق مختلف شهر تهران استفاده از ایزوگام در بعضی از مناطق مانند رشته کوه های البرز مرکزی امکان پذیر نیست.

عایق رطوبتی نانو در تهران ؛ مزایا

امروزه به دلیل شناخته شدن معایب ایزوگام، عایق رطوبتی نسل جدید بجای ایزوگام استفاده می شود که در ادامه با مزایای آن آشنا می‌شویم.

  • انعطاف پذیری بالا: عایق رطوبتی پشت بام بعد از خشک شدن خاصیت انعطاف پذیری دارد و در شرایط مختلف آب و هوایی مختلف ترک و یا نشست نمی کنند.
  • اجرای سریع: اجرای عایق های رطوبتی نسل جدید نسبت به ایزوگام سریع تر است و به سرعت خشک می شوند.
  • چسبندگی بالا: عایق های رطوبتی چسبندگی بالایی دارند و به همین خاطر می توان بر روی تمام سطوح از آن استفاده کرد.
  • مقاوم در برابر اشعه UV خورشید: رنگ و کیفیت عایق های رطوبتی پشت بام در طولانی مدت حفظ می شود و در برابر اشعه UV نور خورشید مقاوم هستند.
  • صرفه جویی در مصرف انرژی: استفاده از عایق رطوبتی پشت بام باعث صرفه جویی 40 درصدی در مصرف انرژی می شود.
  • سازگاری کامل با محیط زیست: عایق های رطوبتی با محیط زیست سازگار هستند و به دلیل عدم وجود مواد سمی در آن باعث آلوده شدن آب نمی شوند.
  • اجرای آسان: اجرای عایق های رطوبتی نسل جدید بسیار آسان است و فقط کافی است با یک قلمو، پیستوله یا غلطک، سطحی که در نظر دارید عایق بندی کنید را بپوشانید.

معایب استفاده از ایزوگام

امروزه به دلیل معایب استفاده از ایزوگام، عایق رطوبتی نانو جایگزین شده است که انتخاب برتر و به صرفه تری است. برخی از معایب استفاده از ایزوگام عبارتند از:

  • قیمت بسیار بالا نسبت به عایق رطوبتی پشت بام
  • عدم اجرای ایزوگام در فصل زمستان و مرطوبت بودن سطح پشت بام
  • طول عمر بسیار پایین نسبت به عایق رطوبتی پشت بام
  • مقاومت بالا عایق رطوبتی پشت بام در مقابل یخ زدگی
  • انعطاف پذیری بالا عایق رطوبتی پشت بام
  • پوسیده شدن ایزوگام در صورت عدم مراقبت صحیح
  • جذب گرما زیاد ایزوگام در فصل زمستان
  • از بین رفتن خاصیت ضد آب ایزوگام در صورت جمع شدن آب زیاد بر روی بام

قیمت اجرای عایق رطوبتی تهران

عایق رطوبتی نانو در تهران

قیمت عایق رطوبتی پشت بام متفاوت و بستگی به وزن و سطحی که قصد دارید آب بندی کنید دارد، مانند عایق رطوبتی پشت بام پارسیک در وزن های 5 و 10 کیلوگرمی تولید می شود و هر کیلوگرم از این محصول می تواند 1متر را پوشش دهد.

مرکز فروش عایق رطوبتی در تهران

برندهای مختلفی برای خرید عایق های رطوبتی در شهر تهران وجود دارد که شما می توانید برای خرید با آن ها تماس بگیرید و خرید خود را انجام دهید. اما یکی از برترین برندهای ایرانی برای خرید عایق رطوبتی شرکت پارسیک است که ارائه بهترین و با کیفیت‌ترین عایق رطوبتی را تضمین می‌کند.

عایق رطوبتی پارسیک با 13 سال تجربه کاری در ایران و داشتن بیش از 80 نمایندگی در استان های مختلف بهترین انتخاب برای خریدی باکیفیت است.
با سفارش آنلاین محصولات پارسیک می توانید زیر 72 ساعت محصولی که خریداری کرده‌اید را از نزدیک ترین نمایندگی در استان خود تحویل بگیرید.

نمایندگی عایق رطوبتی در تهران

مجتمع تولیدی صنعتی پارسیک با بیش از 90 نمایندگی در سرتاسر ایران، آماده همکاری گسترده فروش محصولات خود و اعطای نمایندگی در سراسر کشور به افراد واجد الشرایط و دارای تخصص در زمینه فروش سنگ های ساختمانی،کاشی و سرامیک است.
همچنین همکاری با کلیه کیلینیک های ساختمانی و دفاتر دکوراسیون داخلی، کلیه مهندسین عمران و معمار، ارگانها و سازمانهای دولتی باعث افتخار است.
برای تماس با نمایندگان پارسیک در تهران می توانید از طریق شماره تماس‌های زیر عایق رطوبتی خود را خریداری کنید.

برای دریافت نمایندگی در تهران و یا خرید عایق رطوبتی با کارشناسان پارسیک در ارتباط باشید.

2.3/5 - (7 امتیاز)

2 پاسخ

    1. سلام
      بله می توانید برای عایق بندی دیوار های داخلی و خارجی از عایق رطوبتی پشت بام پارسیک استفاده کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *