info@parsikco.com

لوگو پارسیک
عایق رطوبتی در مشهد

عایق رطوبتی پشت بام در مشهد

استفاده از عایق سفید بام برای مشهد که از قسمت های سرد کشور محسوب می شود، بسیار مهم است.
جمع شدن آب برروی پشت بام باعث ایجاد رطوبت و نم زدگی می شود و اگر سریعا به آن رسیدگی نشود باعث به وجود آمدن خسارات زیادی می شود.
اگر سقف محل زندگی شما دچار نم زدگی و رطوبت شده است و در شهر مشهد زندگی می کنید با عایق رطوبتی پارسیک همراه باشید تا ضمن آشنایی با عایق رطوبتی پشت با نحوه خرید، قیمت و اجرای عایق رطوبتی پشت بام در مشهد آشنا شوید.

عایق رطوبتی پشت بام در اصفهان

موقعیت جغرافیایی مشهد

مشهد به دلیل موقعیت جغرافیایی خاص خود نسبت به سایر شهرها در منطقه مرزی بین شمال و جنوب خراسان قرار دارد و به دلیل تداخل جبه های آب و هوایی مختلف دارای آب و هوا و خصوصیات اقلیمی جغرافیایی مختلف است، قسمت اعظم شهر مشهد و نیشابور جزء اقلیم سرد و خشک قسمتی از مشهد و قوچان نیمه خشک و سرد و بخش کوچکی از بلند ترین ارتفاعات رشته کوه بینالود و هزار مسجد جزء اقلیم مرطوب سرد هستند، در این شهر جهت وزش باد در جهت جنوب شرقی به شمال غربی است بنابراین شهر مشهد در فصل تابستان گرم و خشک و در فصل زمستان سرد و مرطوب می باشد.

عایق رطوبتی پشت بام در مشهد

عایق رطوبتی پشت بام که به آن عایق سفید بام هم می گویند، نوعی پوشش بر پایه آب است که از مواد پلیمری و الاستومری ساخته می شود، این نوع عایق را می توانید بر روی همه سطوح استفاده کنید و هنگام استفاده لایه ای یک پارچه و یکنواخت با چسبندگی بالا، روی سطح تشکیل می شود، از عایق سفید بان برای عایق بندی پشت بام ها، ساخت روف گاردن، عایق استخر، سرویس بهداشتی، ایزولاسیون مخازن آب و فاضلاب و … استفاده می شود.

عایق رطوبتی نانو در مشهد ؛ مزایا

مزایا استفاده از  عایق رطوبتی پشت بام

در گذشته برای عایق بندی پشت بام ها از ایزوگام استفاده می کردند اما به دلیل سرمای خشک شهر مشهد و هزینه زیاد نمی توان از ایزوگام استفاده کرد اما با پیشرفت تکنولوژی و تولید عایق های رطوبتی نسل جدید، امروزه از عایق های رطوبتی نانو جایگزین ایزوگام استفاده می شود. در ادامه با مزایا استفاده از عایق رطوبتی پشت بام آشنا خواهیم شد.

  1. انعطاف پذیری بالا: عایق رطوبتی پشت بام بعد از خشک شدن خاصیت انعطاف پذیری دارد و در شرایط مختلف آب و هوایی مختلف ترک و یا نشست نمی کنند.
  2. اجرای سریع: اجرای عایق های رطوبتی نسل جدید نسبت به ایزوگام سریع تر است و به سرعت خشک می شوند.
  3. چسبندگی بالا: عایق های رطوبتی چسبندگی بالایی دارند و به همین خاطر می توان بر روی تمام سطوح از آن استفاده کرد.
  4. مقاوم در برابر اشعه UV خورشید: رنگ و کیفیت عایق های رطوبتی پشت بام در طولانی مدت حفظ می شود و در برابر اشعه UV نور خورشید مقاوم هستند.
  5. صرفه جویی در مصرف انرژی: استفاده از عایق رطوبتی پشت بام باعث صرفه جویی 40 درصدی در مصرف انرژی می شود.
  6. سازگاری کامل با محیط زیست: عایق های رطوبتی با محیط زیست سازگار هستند و به دلیل عدم وجود مواد سمی در آن باعث آلوده شدن آب نمی شوند.
  7. اجرای آسان:اجرای عایق های رطوبتی نسل جدید بسیار آسان است و فقط کافی است با یک قلمو، پیستوله یا غلطک، سطحی که در نظر دارید عایق بندی کنید را بپوشانید.

عایق بندی سقف شیروانی در مشهد

بیشتر افراد بر این باورند که سقف های شیروانی نیاز به عایق بندی ندارند و این نوع سقف های در برابر باران و برف مقاوم هستند اما این طور نیست! سقف های شیروانی متناسب با موقعیت مکانی شیب های متفاوتی دارند اما برای جلوگیری از نفوذ آب از طرف سقف باید آن را عایق بندی کرد، برای عایق بندی سقف های شیروانی روش های مختلفی وجود دارد اما یکی از روش های ساده و کم هزینه که می توانید برای عایق بندی سقف خود استفاده کنید استفاده از عایق رطوبتی سقف پارسیک می باشد

قیمت عایق رطوبتی در مشهد

به صورت کلی عایق های رطوبتی تنوع بالایی دارند و با توجه به متراژ مورد نظر قیمت آن هم متفاوت است، عایق رطوبتی پشت بام هم از قضیه مستثنی نیست و با توجه به متراژ مورد نظر و وزن آن قیمت عایق رطوبتی پشت بام هم نیز تغییر می کند.

خرید عایق رطوبتی در مشهد

خرید عایق رطوبتی هم نیز با توجه به قیمت آن که بر اساس وزن محصول و متراژ مورد نظر تعیین می شود متفاوت است، بنابراین اگر در مشهد هستند و قصد خرید عایق رطوبتی پشت بام را دارید می توانید با کلیک بر روی لینک زیر به صفحه محصول مراجعه کرده و با انتخاب وزن و متراژه مورد نظر خود عایق رطوبتی پشت بام خود را به صورت آنلاین خریداری نمایید.

خرید آنلاین عایق رطوبتی پشت بام

پروژه های انجام شده عایق رطوبتی پشت بام در مشهد

[smartslider3 slider=4]

نمایندگی عایق رطوبتی نانو در مشهد

شرکت صنعتی و تولید پارسیک از سال 1386 فعالیت خود را در زمینه تولید عایق رطوبتی نسل جدید به خصوص عایق رطوبتی پشت بام کرده است و امروز بیش از 60 پروژه موفق انجام داده و 85 نمایندگی در سرتاسر کشور دارد. جهت خرید عایق رطوبتی پشت بام پارسیک در مشهد می توانید با شماره زیر تماس بگیرید.

برای عایق کاری در مشهد شما عزیزان می‌توانید انواع عایق رطوبتی را به‌صورت آنلاین از طریق سایت پارسیک تهیه نمایید.
همچنین برای مشاوره و راهنمایی بیشتر و یا ثبت سفارش به‌صورت تلفنی می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.
24 ساعت پس از ثبت سفارش می‌توانید محصول موردنظر خود را دریافت کنید.
☎️09121574300

 

4.2/5 - (15 امتیاز)

2 پاسخ

  1. سلام
    لطفا بفرمایید برای پشت بام 50 متر مربع که فقط بتن سقف آن انجام شده است و هیچ پوشش دیگری ندارد، آیا این عایق مناسب است یا نه و مقدار مصرف و هزینه مواد مصرفی برای 50 متر چقدر است .
    لطفا سریعتر پاسخ دهید.
    متشکرم

    09151241708 از مشهد

    1. درود بر شما، بله میتونید از عایق دوجزئی طوسی استفاده کنید
      برای دریافت اطلاعات بیشتر میتونید با این شماره تماس بگیرید
      ۰۹۱۲۱۸۱۸۳۹۳

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *