info@parsikco.com

لوگو پارسیک

عایق پشت بام نانو

(دیدگاه 5 کاربر)

SKU: Pa-pw250

دستور العمل اجرای محصولات دو جزئی

 

وزن هر پکیج = 13 کیلوگرم

میزان پوشش دهی هر 1 کیلو = 1 متر مربع

شما عزیزان می‌توانید جهت اطلاع بیشتر از نحوه خرید عایق پشت بام و قیمت عایق پشت بام با ما تماس بگیرید. 💥09121574300💥

توضیحات

عایق رطوبتی پشت بام (عایق بام)، یک عایق رطوبتی دو جزئی است که به عنوان یک غشای سیال سرد اجرا بر پایه سیمان پلیمری و دیسپرسیون­‌های استایرن آکریلیکی با قابلیت انعطاف‌پذیری و کشسانی بالا، جهت آب‌بندی تمامی سطوح بتنی و غیر بتنی کاربرد دارد.

برای مشاهده و خرید انواع عایق رطوبتی به صفحه خرید عایق رطوبتی مراجعه کنید.

آب بندی پشت بام نانو بر روی سطوح پشت بام و سقف اجرا شده و پس از خشک شدن لایه‌ای انعطاف‌پذیر، ۱۰۰% آب­ بند، با چسبندگی بسیار بالا (حدود ۲مگــاپاسکال) را تشکیل می­‌دهد.

در طبقه­‌بندی مواد آب­‌بندی در دنیا به واسطه این که اجرای این محصول همانند اجرای پوشش‌­های رنگ می‌­باشد، از این محصول به عنوان یک رنگ آب­‌بند پلیمری پایه سیمانی (Polymer Cement-Based Waterproof Paint) یاد می­‌شود.
طبق مطالعات انجام شده، پوشش­های آب­‌بند پایه پلیمری در مقایسه با سیستم‌های پایه قیری نظیر ایزوگام و قیرگونی دارای انعطاف­ پذیری و الاستیسیته بهتر، طول عمر و مقاومت گرمایی بالاتری هستند.

عایق رطوبتی در مازندران

عایق رطوبتی پشت بام (عایق بام)

در فصل زمستان به علت باران و برف قسمتی از پشت بام آب جمع می شود و بعد از مدتی باعث نشست سقف خواهد شد، در گذشته برای عایق بندی پشت بام از ایزوگام استفاده می کردند اما به خاطر اینکه در فصل زمستان امکان اجرای ایزوگام وجود نداشت و علاوه بر آن برای اجرا خطراتی وجود داشت امروزه از عایق های رطوبتی برای عایق بندی پشت بام به خاطر اجرای آسان آن استفاده می کنند.
اگر قصد عایق بندی پشت بام خود را دارید پیشنهاد می کنیم ویدئو نحوه اجرا عایق بندی بر روی پشت بام را ببنید.

 
 

 

عایق پشت بام نانو ؛ نحوه اجرا

يك واحد مايع شیری رنگ غلیط(جزء A ) را به دو واحد پودر معدني دانه ريز پارسیك(جزء B ) اضافه كرده و به خوبي ترجیحا با همزن برقي تركیب مي كنیم ، پس از يكنواخت شدن مخلوط عايق پارسیك، بسته به نوع سطح و غلظت مورد مصرف، میتوان با اضافه نمودن مقدار كمي آب به عايق با استفاده از غلطك نقاشي و يا قلمو يا پیستوله های كنیتكس پاش روی سطح مورد نظر اعمال كرد .

اين محصول بسته به نوع سطح ( استخر، بام ، سرويس بهداشتي و…) بايد بین دو الي سه لایه بعد از خشك شدن لایه قبل اعمال گردد.

توجه شود برای جلوگیری از ترک خوردن سطح ، در هر لایه اجرا ضخامت کمی از مخلوط روی سطح اعمال گردد و همچنین در حین خشک شدن سطح کار پس از اجرا، مقداری آب به صورت پاششی در چند مرحله به سطح وارد گردد تا مخلوط آب مورد نیاز در مرحله ی خشک شدن را جذب کند.


آب بندی پشت بام موزاییکی با عایق بی رنگ

در این روش عایق کاری پشت بام رنگ موزاییک حفظ می شود و و به صورت شفاف آب بندی می شود. این عایق به صورت مایع است و می توان با قلمو یا غلطک آن را روی موزاییک ها اجرا کنیم.

آموزش آب بندی پشت بام

برای آب بندی پشت بام ابتدا باید سطح را کاملا تمیز کرد و سپس برروی آن عایق بام را اجرا کرد.

در مرحله اول با مایع عایق پشت بام و سیمان بین زوایای دیوار که با کف در ارتباط است را ماهیچه کشی کنید.

با استفاده از ترکیب مایع آب بندی پشت بام و سیمان درزهای موزاییک پشت بام را پوشش دهید و ترمیم کنید.

چسب نانو برای پشت بام (چسب آب بندی پشت بام) که به صورت شفاف و بی رنگ است را با قلمو روی بندها بکشید تا از ترک مجدد بین درزها محافظت کند.

حال در این مرحله مایع آب بندی پشت بام را برروی سطح اجرا کنید. این عایق به صورت مایع است و می توان با طی لاستیکی یا جارو و غلتک روی موزاییک ها را پوشش داد. بعد از خشک شدن به صورت یک لایه سخت و بی رنگ خواهد بود.

چسب نانو برای پشت بام ؛ مزایا

با استفاده از این عایق نیازی به تخریب موزاییک و دردسرهای آن نیست. و اگر می خواهید بدون دردسر و ارزان پشت بام خود را عایق کنید این روش بهترین است. قیمت چسب نانو برای پشت بام با صرفه است و با هزینه کم و ماندگار می توانید از پشت بام بدون درز و لذت ببرید.

انواع عایق رطوبتی پشت بام

به صورت کلی عایق پشت بام در دو نوع مختلف عایق پلیمری و عایق اکریلیک به بازار عرضه شده‌اند، در ادامه این دو نوع را بررسی خواهیم کرد و با مزایا و معایب آن ها آشنا می شویم.

عایق نانو پشت بام

عایق پلیمری پشت بام

همان طور که از نام آن پیداست این نوع عایق از پلیمر ساخته می شود و ویژگی های از جمله تحمل انقباض و انبساط سازه، اجرای عایق به صورت سرد، ضد حریق، وزن سیک و تحمل بالا در برابر آب می باشد.

نانو عایق پشت بام ؛ مزایا

  • عدم انقباض، انبساط
  • عدم ترک خوردگی
  • ایجاد لایه نازک بر روی سطح
  • نفوذ ناپذیر در برابر نم و رطوبت
  • این نوع عایق دارای مواد شیمیایی و مضر نیستند
  • مقاوم در برابر تابش نور خورشید، گرد و غبار
  • سازگار با محیط زیستی

عایق پلیمری پشت بام ؛ معایب

این عایق در کنار مزایا زیادی که دارد، فقط یک عیب دارد و این عیب مرطوب نگهداشتن سطح بعد از اتمام عایقکاری است.

عایق رطوبتی آکریلیک پشت بام

عایق رطوبتی آکریلیک عایقی است که از رزین های اکریلیک ساخته می شود و می توان به آسانی و به صورت سرد و مایع اجرا کرد.

عایق رطوبتی آکریلیک ؛ مزایا

  • دارای خاصیت آلاستیسیته
  • انعطاف پذیری بالا
  • عدم ایجاد درز و درک بر روی سطوح
  • مقاوم در شرایط مختلف آب و هوایی
  • قابلیت اجرا به آسانی
  • در برابر اشعه ماورا بنفش خورشید
  • مقاوم در برابر انبساط و انقباض

عایق رطوبتی آکریلیک ؛ معایب

  • به علت وجود مواد شیمیایی در این نوع عایق نباید آن را تنفس کرد
  • با پوست و دست نباید تماسی داشته باشد

عایق رطوبتی سیمانی بام

عایق رطوبتی دو جزئی معمولا به صورت دو جزئی ساخته می شود؛ یعنی یک جز آن از پودر و جزء دوم نیز یک مایع مخصوص است. این نوع عایق پودری را با مایع مخلوط کرده و این ترکیب باعث ایجاد خاصیت الاستیکی و مقاومت بالا در برابر فشار شود.

کاربرد عایق رطوبتی پشت بام

عایق بندی پشت بام ؛ کاربردها

این نوع عایق را می توان در تمام سطوح از جمله پشت بام می توان استفاده کرد، این نوع عایق در مکان هایی مانند ساختمان ها، سوله ها، مساجد، سرد خانه ها ، لوله های آب، کانال های کولر، کانکس ها، سرویس های بهداشتی، روف گاردن و نمای سبز، پی ساختمان ها، سقف های متال و بتن و… استفاده کرد و همچنین این نوع عایق را می توان برای رفع نشتی ایزوگام و یا قیرگونی استفاده نمود.

نکات مهم قبل از عایق کاری بام

  • پاک نمودن و خشک کردن سطوح مورد نظر
  • ترمیم قسمت های آسیب دیده
  • ترمیم چاله ها و سطح فرو رفته به وسله ی سیمان پلیمری یا پودر های ترمیمی
  • صاف نمودن سطوح
  • عدم نیاز به پرایمر برای پوشش دادن سطوح چوبی، فومی، پلی یورتان
  • استفاده از پلی استر ها برای پوشاندن دور لوله ها، هواکش ، نورگیر و کنج دیوارها

عایق رطوبتی نانو پشت بام ؛ بهترین عایق پشت بام

اگر قصد عایق بندی پشت بام، استخر و… خود را دارید پیشنهاد ما خرید عایق رطوبتی سفید بام پارسیک است.

آب بندی پشت بام

این محصول در وزن های 1، 5 و 10 کیلوگرمی موجود و برای استفاده از این نوع عایق بسیار آسان کافی است برای اجرای آن مراحل زیر را طی کنید.

عایق رطوبتی پشت بام در اصفهان

اصفهان یکی از بزرگ ترین شهر های ایران محسوب می شود، استفاده از ایزوگام در این شهر به دلیل قرار گیری در منطقه کویری و طول عمر پایین ایزوگام و تابش مستقیم نور خورشید توصیه نمی شود و پیشنهاد می کنیم برای عایق بندی پشت بام خود از عایق های رطوبتی نسل جدید که جایگزین 100درصدی ایزوگام هستند استفاده کنید.

عایق رطوبتی پشت بام در تهران

استان تهران از نظر آب و هوایی به 3 قسمت تقسیم می شود، ارتفاعات شمالی، کوهپایه ها و نیمه خشک و خشک، به همین دلیل آب و هوای استان تهران مرطوب و نیمه مرطوب می باشد، ایزوگام به دلیل عدم مقاومت در برابر رطوبت در صورت استفاده خاصیت نفوذ ناپذیری خود را از دست می دهد، به همین دلیل اگر قصد خرید عایق رطوبتی پشت بام را دارید می توانید با نمایندگان شرکت پارسیک در تهران تماس بگیرید.

عایق رطوبتی پشت بام در مشهد

مشهد دومین شهر پر جمعیت و بزرگ ایران در منطقه سرد و خشک قرار گرفته شده است، اگر در استان خراسان رضوی و شهر مشهد سکونت دارید و قصد عایق بندی پشت بام خود را دارید می توانید با خرید محصولات پارسیک تا 48 ساعت بعد از خرید، محصول خود را تحویل بگیرید.

عایق رطوبتی پشت بام در تبریز

تبریز یکی از بزرگ ترین قطب های اقتصادی آذربایجان در ایران است، آب و هوای تبریز در زمستان سرد و در تابستان گرم و خشک می باشد، سرمای زیاد در زمستان به دلیل قرار گیری از شمال، شرق و جنوب به کوهستان و در غرب دشت تبریز و باغ های سبز می باشد، بنابراین استفاده از ایزوگام در شهر تبریز امکان پذیر نیست و باعث یخ زدگی و شکستگی ایزوگام می شود، به همین دلیل اگر در آذربایجان غربی به خصوص در تبریز ساکن هستید می توانید برای خرید عایق رطوبتی پشت بام با کارشناسان ما تماس بگیرید.

قیمت عایق رطوبتی پشت بام ؛ قیمت عایق نانو پشت بام

خرید عایق رطوبتی پشت بام و اجرای آن از خرید و اجرای ایزوگام هزینه کم تری دارد، این عایق علاوه بر مزایایی که گفته شد لایه مقاومی را بر روی سطح ایجاد می کند در جدول زیر قیمت عایق های رطوبتی پارسیک برای خرید آنلاین محصول می توانید به بخش محصولات مراجعه کنید.

نام محصول وزن قیمت
عایق رطوبتی سفید پشت بام پارسیک 10 KG 400000
عایق رطوبتی خاکستری پشت بام پارسیک 10 KG 400000

سوالات متداول

بهترین پوشش برای پشت بام چیست؟

در حال حاضر بهترین پوشش برای پشت بام استفاده از عایق رطوبتی پشت بام پارسیک است. این محصول امروزه یک عایق رطوبتی نسل جدید محسوب می شود که با استفاده از تکنولوژی آلمان و فناوری نانو تولید و به فروش می رسد.
بهترین روش عایق کاری پشت بام با خرید عایق رطوبتی پشت بام پارسیک که طول عمر بالا، هزینه بسیار پایین، عدم نفوذ رطوبت و انعطاف پذیری بالا در شرایط مختلف آب و هوایی را دارد، به راحتی امکان پذیر است.

قیمت چسب عایق پشت بام چقدر است؟

قیمت چسب عایق پشت بام به دلیل نوع های مختلف، در بازار متفاوت است ، اما شرکت عایق رطوبتی پارسیک چسب عایق پشت بام در دو رنگ سفید و خاکستری با کیفیت و طول عمر بالا و ضمانت 10 ساله به فروش می رساند، برای خرید چسب عایق پشت بام می توانید با ما تماس بگیرید.

عایق نانو پشت بام چیست؟ و چه مزایایی برای ساختمان دارد؟

عایق نانو پشت بام عایقی است که در آن از فناوری نانو استفاده شده باشد، در حال حاظر این نوع عایق ها جدید نوع عایق در بازار هستند که ویژگی هایی از قبیل مقاومت و نفوذ ناپذیری بسیار بالا و ترمیم سریع و آسان محل آسیب دیده را دارند. این نوع عایق به نیرو انسانی متخصص نیاز ندارد و شما می توانید به راحتی برای عایق بندی پشت بام خود از آن استفاده کنید.

عایق نانو پشت بام ؛ مزایا

  • قابل استفاده برای تمام سطوح
  • طول عمر بالا
  • بازسازی آسان و سریع
  • ضد باکتری، قارچ و رشد خزه
  • توان الاستیسیته و پایداری بسیار بالا
  • قابلیت استفاده از پوشش های رنگی و عایقی به صورت هم زمان
  • مقاوم در مناطق بسیار گرم در مای 40 تا 100 درجه سانتی گراد
  • مقاوم بالا در برابر نور مستقیم خورشید و اشعه UV

بهترین چسب برای جلوگیری از نم پشت بام و سقف چیست؟

بهترین چسب برای جلوگیری از نم پشت بام و سقف ساختمان عایق رطوبتی پشت بام پارسیک می باشد، که به عنوان چسب پشت بام و سقف هم شناخته می شود، این نوع عایق پشت بام نسبت به ایزوگام مزایای زیادی دارد که از جمله از ویژگی های این نوع چسب می توان به هزینه کمتر و طول عمر بالا اشاره کرد.

خرید عایق نانو پشت بام ؛ خرید عایق رطوبتی پشت بام

برای اطمینان داشتن از پشت بامی بدون درز و فاقد نم زدگی، می توانید از انواع عایق رطوبتی پشت بام پارسیک استفاده کنید. عایق رطوبتی پارسیک با سال ها تجربه در زمینه اجرای انواع عایق رطوبتی بر روی سطوح مختلف تجربه ای خوب برای ساختما شما به ارمغان می آورد.

برای دریافت مشاوره رایگان و خرید بهترین پوشش برای پشت بام با کارشناسان پارسیک در ارتباط باشید.

09121574300

آب‌ بندی بام و ویژگی آن

آب‌ بندی بام باید توسط افراد متخصص و باتجربه انجام شود تا نتیجه مطلوب حاصل شود. با آب‌بندی مناسب پشت‌بام، می‌توان از هزینه‌های تعمیر و نگهداری ساختمان در آینده جلوگیری کرد.
در ادامه به چند ویژگی مهم آب‌بندی بام اشاره می‌کنیم:

جلوگیری از نفوذ آب و رطوبت به داخل ساختمان

آب‌ بندی بام مانع از ورود آب و رطوبت به داخل ساختمان می‌شود. این امر از آسیب‌های ناشی از رطوبت مانند پوسیدگی، خوردگی و قارچ‌ جلوگیری می‌کند.

افزایش طول عمر ساختمان

رطوبت یکی از عوامل اصلی تخریب ساختمان است. با آب‌ بندی بام، می‌توان از آسیب‌های ناشی از رطوبت جلوگیری کرد و طول عمر ساختمان را افزایش داد.

حفظ زیبایی ساختمان

آب‌ بندی بام به حفظ زیبایی ساختمان کمک می‌کند؛ رطوبت باعث ایجاد لکه‌ها و ترک‌هایی روی سطح بام می‌شود. با آب‌ بندی بام، می‌توان از این آسیب‌ها جلوگیری کرد و زیبایی ساختمان را حفظ کرد.

اهمیت آب‌ بندی پشت‌ بام

آب‌ بندی بام به ایجاد محیطی سالم و بهداشتی در داخل ساختمان کمک می‌کند. نفوذ آب و رطوبت می‌تواند باعث ایجاد مشکلاتی برای ساکنان ساختمان شود، از جمله ایجاد بوی نامطبوع، رشد حشرات و جانوران موذی، ایجاد مشکلات تنفسی و پوستی و…
باتوجه‌به اهمیت آب‌ بندی بام، توصیه می‌شود که این کار هر چند سال یک‌بار انجام شود. همچنین، در صورت مشاهده هرگونه آسیب روی سطح بام، باید بلافاصله اقدام به تعمیر ایزوگام آن نمود.

مزایای آب بندی بام

آب‌ بندی بام مزایای زیادی دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

افزایش ارزش ملک

آب‌ بندی بام می‌تواند باعث افزایش ارزش ملک شود. زیرا ساختمانی که آب‌بندی مناسبی داشته باشد، از استحکام و دوام بیشتری برخوردار است و در نتیجه، ماندگاری بیشتری خواهد داشت.

صرفه جویی در هزینه

آب‌ بندی بام می‌تواند از هزینه‌های تعمیر و نگهداری ساختمان در آینده جلوگیری کند.

انواع روش‌ های آب بندی پشت بام

روش‌های مختلفی برای آب‌ بندی پشت‌ بام وجود دارد که انتخاب هر کدام از آن‌ها به عوامل مختلفی مانند نوع ساختمان، شرایط آب‌وهوایی منطقه و بودجه موردنظر بستگی دارد. در این بخش به بررسی انواع روش‌های آب‌ بندی پشت‌ بام می‌پردازیم.

روش قیرگونی

قیرگونی یکی از قدیمی‌ترین و پرکاربردترین طریقه‌های آب‌ بندی پشت‌ بام است. در این روش، ابتدا سطح پشت‌ بام را با آستر قیری می‌پوشانند و سپس با استفاده از گونی و قیر، چندلایه روی آن را عایق‌بندی می‌کنند. قیرگونی از نظر قیمت مقرون‌به‌صرفه است.

روش آسفالت

آسفالت نیز یکی از روش‌های پرکاربرد آب‌ بندی پشت‌ بام است. در این روش، ابتدا سطح پشت‌ بام را با یک‌لایه آسفالت مذاب می‌پوشانند و سپس با استفاده از آسفالت ورقه‌ای، چندلایه روی آن را عایق‌بندی می‌کنند. آسفالت از نظر مقاومت در برابر آب و رطوبت بسیار خوب است، اما عمر مفید آن نیز طولانی نیست و باید هر چند سال یک‌بار ترمیم شود.

بهترین روش آب‌ بندی پشت‌ بام

بهترین روش آب‌ بندی پشت‌ بام استفاده از عایق‌های رطوبتی است. این عایق‌ها از مواد مختلفی مانند قیر، پلیمر، پلی‌اورتان و سیلیکون ساخته می‌شوند و در برابر آب، رطوبت، اشعه خورشید و سایر عوامل محیطی مقاوم هستند. عایق‌های رطوبتی معمولاً در دو یا چندلایه روی سطح پشت‌ بام اجرا می‌شوند و از نفوذ آب به داخل ساختمان جلوگیری می‌کنند.

3.5/5 - (40 امتیاز)

توضیحات تکمیلی

وزن 13 کیلوگرم
رنگ

خاکستری

وزن (کیلوگرم)

10

پوشش دهی (یک کیسه)

10 متر مربع

تعدا لایه

2 تا 3 لایه

brand

عایق رطوبتی پارسیک

5 دیدگاه برای عایق پشت بام نانو

  1. احمدی

    سلام و عرض ادب
    پشت بام منزل از 3 جا نشست کرده، می خواستم بپرسم برای مقاوم سازی ایزوگام باید چکار کنم؟

    • parsik-admin

      سلام و عرض ادب
      می توانید برای مقاوم سازی ایزوگام از عایق رطوبتی پشت بام پارسیک استفاده کنید.

  2. بهادر

    سلام و وقت بخیر
    لوله های فاضلاب داخل حمام ما شکسته شدنه و باعث نشا آب به طبقه پایین می شود آیا استفاده از این عایق به عنوان مثال ریختن این عایق در لوله فاضلاب می تواند کمی کند و جلو گیری از نشت کن یا نه ؟ لطفاً راهنمایی کنید؟ تشکر

    • parsik-admin

      سلام و وقت بخیر
      خیر، برای عایق بندی لوله نمی توان از این محصول استفاده کرد

  3. اکبری

    ممنون از عایق خوبتون
    سقف خونه بعد از عایق بندی دیگه نم نمیده

  4. رسول ریاحی

    سلام پشت بام ما موزاییک هست و نم داده روی موزاییک باید چه جوری کار بشه که عایق بشه

    • عایق رطوبتی پارسیک

      سلام و عرض ادب
      ابتدا باید موزاییک های پشت بام را بندکشی کنید، برای بندکشی موزاییک می توانید از پرایمر پارسیک و پودر بندکشی پارسیک استفاده کنید
      بعد از بندکشی موزاییک های پشت بام می توانید از عایق رطوبتی پشت بام استفاده کنید.

  5. امین شرف زاده

    عرض ادب بنده در شهرستان فریدونشهر اصفهان یه ساختمون تازه ساختم میخواستم سقف را ایزوگام کنم که برف و بارون امد و الان هم بارون تقریبا هروز داره میاد میخواستم ببینم اگر از این عایق ها نانو استفاده کنم روی سطح نم دار میشه کار کرد یا نه

    • عایق رطوبتی پارسیک

      سلام، بله میشه استفاده کرد

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Search

برای مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

خمیر عایق پارسیک

خمیر عایق محصولی متفاوت و منحصربه‌فرد از پارسیک برای آب‌بندی و ترک‌گیری انواع عایق‌ها ازجمله ایزوگام

آخرین محصولات