info@parsikco.com

لوگو پارسیک
عایق رطوبتی نانو سرامیک و کاشی

عایق رطوبتی سرامیک و کاشی

عایق رطوبتی سرامیک شما را از شر کلنگ زنی، هیاهو، کارگر و صرف انرژی و زمان برای تعمیر خانه نجات می‌دهد. دیگر لازم نیست نگران رطوبت دیوارها و سقف باشید. این محصول با کمترین هزینه جلوی رطوبت را می‌گیرد و همه چیز را از بهم ریختگی نجات می‌دهد. بیایید بیشتر با عایق رطوبتی نانو سرامیک آشنا شوید.

عایق رطوبتی سرامیک چیست؟

درزهای میان کاشی و سرامیک به مرور زمان فرسوده می‌شوند و این عامل اجازه عبور آب و ایجاد رطوبت روی سقف و دیوارها را می‌دهد. بسیاری تصور می‌کنند که برای برگشت وضع به حالت عادی و خلاص‌شدن از شر رطوبت، نیاز به کلنگ زنی و سروصدای زیاد است. اما دیگر لازم نیست نگران این هزینه‌ها و هیاهو باشید. عایق رطوبتی سرامیک بدون سروصدا و با کمترین هزینه مشکل رطوبت را از میان بر می‌دارد. این محصول منحصر به فرد براساس فناوری نانو و با پیشرفته‌ترین فرمولاسیون شیمی تولید شده‌است. برای استفاده تنها باید آن را روی زمین تمیز بریزید و خوب صیقل دهید تا همه جا یکدست شود. ماده‌ای که بر روی کاشی و سرامیک ریخته می‌شود، بیرنگ است و همانند یک چسب به نظر می‌رسد.

انواع مدل‌های عایق رطوبتی نانو سرامیکی

عایق‌های رطوبتی اهمیت فراوانی برای حفظ یک ساختمان عاری از رطوبت دارند. رطوبت حمام، آشپزخانه، سرویس بهداشتی و یا هر جای دیگری اگر به دیوارهای ساختمان نفوذ کند، مصالح را به مرور زمان شکننده می کند و مجبور به کلنگ زنی می‌شوید. زیرا امکان تشکیل قارچ و بیماری‌ها را نیز فراهم می‌کند. این عایق‌های رطوبتی هستند که مانع از این پیشامد می شوند و تمامی محیط را عاری از رطوبت می‌کنند. انواع مختلفی از این مجموعه وجود دارد که هرکدام کاربرد خودشان را دارند.

عایق سفید

عایق رطوبتی نانو سرامیک از مواد پلیمری، الاستومری آب پایه و بسیاری از مواد دیگر ساخته‌شده است. هنگامی که این مواد در محوطه پیاده سازی می‌شود، در طول خشک‌شدن، سفت و سفت‌تر می‌گردد. رنگ آن سفید بوده و بیشتر برای پوشش سقف استفاده می‌شود.

عایق بی رنگ

عایق رطوبتی نانو سرامیک مقاومت بسیار بالایی در مقابل رطوبت دارد و بیشتر در مناطقی به کارگرفته می‌شود که پوششی از قبل تعیین‌شده مانند کاشی یا سرامیک وجود داشته‌باشد. این عایق بی‌رنگ و شفاف دیده می‌شود. بیشتر برای حمام، استخر، سالن‌های آشپزی، آشپزخانه‌ها، توالت و پشت بام استفاده می‌شود تا هم کاشی‌ها را خراب نکند و هم زیبایی آنان را به نمایش بگذارد.

عایق رنگی نانو

همانطور که از نام این عایق پیداست، دارای رنگ‌های متنوع و جذاب است که می‌توانید با توجه به دکوراسیون خانه یا محل کار آنها را انتخاب کنید. این عایق مخالف خرابی‌ها و ایرادات است و تمامی آنها را در یک چشم بهم‌زدن ازمیان برمی‌دارد. خرابی‌ها همیشه اذیت‌کننده‌اند و تعمیر آنان بدون هزینه و دردسر قطعا حس خوبی را به محیط منتقل می‌کند. اگر مکانی دارید که می‌خواهید ظاهر یکدست داشته‌باشد و از کاشی و سرامیک استفاده نکرده‌اید، این محصول بی‌نظیر است.

عایق دو جزئی

این عایق از دو جزء  ژل نانو پلیمر و پودر ضد آب الیاف دار ساخته‌شده که با ترکیب رزین، پودر و آب آماده عایق‌کاری است. از این محصول بیشتر برای ضد آب‌کردن استخر، مخازن آب، پشت‌بام، روف گاردن، سرویس بهداشتی، حمام، پل‌ها، دیوارهای حائل، چاله آسانسور، پارکینگ‌ها، آشپزخانه، موتورخانه و تصفیه‌خانه‌ها استفاده می‌شود.

کاربردهای عایق رطوبتی روی کاشی

  • تمامی مناطق از جمله کف، دیوار، سرامیک و غیره که درگیر رطوبت است را پاکیزه می‌گرداند.
  • مناسب برای استفاده در آشپزخانه‌ها، حمام، سرویس بهداشتی، سالن‌های آشپزی و زیبایی و استخرها می‌باشد.
  • از این محصول می‌توان هم در محیط‌های باز و هم بسته استفاده کرد.
  • بدون نیاز به تخریب کاشی و سرامیک، کار عایق کاری را به اتمام می‌رساند.
  • نیازی به استفاده از قیر و ایزوگام برای انجام کار نیست.

نحوه استفاده از عایق رطوبتی سرامیک

این عایق را در هر محیطی که رطوبت و آب ممکن است مشکل آفرین باشد، می‌توانید استفاده کنید. ابتدا تمامی سطوح را تمیز کنید تا عاری از هرگونه آلودگی و گرد و خاک گردد. سپس پرایمر را با بدون اینکه با آب ترکیب کنید و با استفاده از یک براش روی تمامی درزها بکشید. زمانی که کاملا خشک شد حالا عایق بی رنگ را با آب مخلوط و روی سطح بریزید. تمامی سطوح باید به طور یکنواخت از این عایق پر شوند. حتما متوجه این موضوع باشید که پرایمر برای این مورد استفاده قرار می‌گیرد تا تمامی سطوح، یکنواخت و یک اندازه گردند.

مشخصات فنی عایق رطوبتی سرامیکی

  • این محصول به گونه‌ای ساخته‌شده تا سازگار با محیط زیست باشد.
  • از ساختمان در برابر رطوبت و آب محافظت می‌کند. این کار باعث افزایش عمر ساختمان می‌گردد.
  • یکی از ویژگی‌هایی که به این محصول اجازه می‌دهد تا تمامی سطوح را پرکند، قابلیت انعطاف پذیری آن است.
  • بی رنگی این محصول اجازه می‌دهد تا دکوراسیون قدیمی خانه خود، کاشی‌ها و سرامیک‌ها را حفظ کنید.
  • این محصول غیرقابل اشتعال است، بنابراین دیگر لازم نیست نگرانی از این بابت مخصوصا در آشپزخانه داشته‌باشید.
  • در برابر سرما و گرما مقاومت بالایی دارد و به همین دلیل لازم نیست نگران این موضوع باشید که با گرما آب شود و یا با سرما تغییر شکل دهد.
  • استفاده از این محصول بسیار راحت و آسان می‌باشد.
  • قدرت چسبندگی بسیار خوبی دارد.
  • در تمامی سطوح از جمله سنگ، آجر، کاشی، سرامیک، چوبی، فلزی و … مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  • در برابر اشعه فرابنفش UV مقاومت بسیار بالایی دارد.

نحوه عایق کاری روی کاشی‌ها

برای استفاده از این محصول ابتدا باید کاشی و سرامیک خود را کاملاً تمیز کنید تا هرگونه زباله، گرد و غبار، خاک و کثیفی از روی آن برداشته شود. زیرا عایق مانند چسب به نظر می‌رسد و اگر زباله‌ای باقی بماند، از زیر آن دیده می‌شود. بعد از اینکه محیط کاملاً تمیز شد حالا پرایمر با بدون ترکیب با آب و با فرچه یا قلمو روی تمامی درزهای کاشی و سرامیک بکشید تا همه چیز کاملا یکدست شود. زمانی که کاملاً مطمئن شدید تمامی سطوح یکنواخت در کنار هم قرار گرفته‌اند، زمان استفاده از عایق رطوبتی سرامیک است. کمی صبر کنید تا درزها به طور کامل خشک شوند. پس از خشک‌شدن درزها، عایق رطوبتی را با کمی آب ترکیب و روی سطح پخش کنید. سپس باید کمی صبر کنید تا این ماده خشک شود. آن زمان دیگر عایق رطوبتی آماده است.

  • نکته: مراحل پخش پرایمر و عایق را می‌توانید دوبار تکرار کنید تا همه چیز به خوبی پیش برود.
  • نکته: عایق را با آب ترکیب می‌کنند تا از زرد شدن و شوره در هنگام استفاده جلوگیری شود.

سخن پایانی

بسیاری از مردم پس از سالها استفاده از خانه، از این موضوع می‌نالند که آشپزخانه، حمام و یا سرویس بهداشتی منزلشان رطوبت به دیوارها و یا سقف پس می‌دهد. اما با وجود عایق رطوبتی نانو سرامیک دیگر لازم نیست نگران این موضوعات باشید. چون لازم نیست کلنگ زنی و هیاهو راه بیاندازید تا خانه‌تان به حالت اولیه برگردد. تنها باید این محصول را خریداری و بر روی سطح کاشی و یا سرامیک بریزید، سپس کمی صبر کنید تا خشک شود. برای آگاهی از اطلاعات بیشتر با کارشناسان مربوطه ارتباط بگیرید.

 

3/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *