info@parsikco.com

لوگو پارسیک

‎چسب مخصوص کاغذ دیواری

(دیدگاه 3 کاربر)

SKU: PA10000

وزن (کیلوگرم)1 و 8
پوشش دهی (هر 1 کیلو)30 الی 50 رول 5 متری

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد خرید چسب کاغذ دیواری و قیمت چسب کاغذ دیواری می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید: 09121149857

 

توضیحات

برای بهترین حالت نصب کاغذ دیواری برروی دیوار نیاز به استفاده از چسب مخصوص کاغذ دیواری است. چسب کاغذ دیواری از متیل سلولز یا نشاسته اصلاح شده، تولید می‌شود که یکی از مهمترین ارکان در کیفیت و ماندگاری کاغذ دیواری بر روی دیوار است. قبل از خرید چسب کاغذ دیواری و نصب آن، باید به نوع چسب، غلظت و نحوه نصب آن دقت کرد. یکی از نکاتی که خیلی از افراد به آن توجه نمی کنند این است که به همان اندازه که برای خرید کاغذ دیواری وقت صرف می کنند برای خرید چسب مناسب کاغذ دیواری دقت به خرج نمی‌دهند. اما شاید این نکته را فراموش کرده اند که چسب کاغذ دیواری نامرغوب باعث می شود تا ظاهر کاغذ دیواری به هم بریزد.

در ادامه به معرفی چسب کاغذ دیواری و انواع آن ها می پردازیم تا در صورت نیاز بهترین انتخاب را با توجه به هدف و سطح موردنظرتان داشته باشید. شایان ذکر است که این محصول در شرکت عایق رطوبتی پارسیک تولید شده است.

چسب کاغذ دیواری

چسب کاغذ دیواری چیست؟

چسب کاغذ دیواری یک نوع چسب مخصوص است که برای چسباندن کاغذ دیواری به دیوارها یا سطوح دیگر استفاده می‌شود. این نوع چسب به دلیل ویژگی‌های خاص خود برای اجرای پروژه‌های تزئینی و تغییر دکوراسیون دیوارها بسیار مفید است. این چسب‌ها عمدتاً از مواد شیمیایی تخصصی تهیه می‌شوند که انعطاف‌پذیری و چسبندگی مناسبی دارند.

چسب کاغذ دیواری شامل کربوهیدرات اصلاح شده (به عنوان مثال، نشاسته و سلولز) و یک الکل پلی هیدریک (به عنوان مثال، گلیسیرین و گلیکول) است. روش استفاده از الکل پلی هیدریک در چسب کاغذ دیواری شامل مخلوط کردن پلی کربوهیدرات و الکل با یکدیگر است. چسب کاغذ دیواری جریان و قابلیت پخش خوبی را به وجود می‌آورد و در عین حال چسبندگی لازم را فراهم می‌کند. زمان بازکردن آن اجازه می‌دهد تا کاغذ دیواری به خوبی در جای خود قرار گیرد. ویژگی‌های خشک‌شدن چسب مانع از قرارگرفتن جوهر از کاغذ به داخل چسب و پیچش لبه‌های کاغذ دیواری می‌شود.

مراحل استفاده از کاغذ دیواری

  1. آماده‌سازی سطح: ابتدا باید سطح دیواری که می‌خواهید کاغذ دیواری را روی آن چسبانید، به دقت تمیز شود. باید از هر گونه آلودگی، گرد و غبار، چربی و لکه‌ها پاک شود. همچنین، اگر دارای نقاشی یا پوشش دیگری است، باید از بین برود.
  2. برش کاغذ دیواری: کاغذ دیواری را به اندازه مورد نیاز برش کنید. از یک ابزار برش معمولاً استفاده می‌شود.
  3. آماده‌کردن چسب: چسب کاغذ دیواری را به اصول تهیه شده در دستورالعمل تولید کننده ترکیب کرده و مطابق دستورالعمل نصب آماده کنید. عموماً این چسب‌ها باید به مدت معینی (معمولاً چند دقیقه) قبل از استفاده استوانه شوند.
  4. چسباندن کاغذ دیواری: کاغذ دیواری را به طور مرتب و با دقت به سطح دیوار چسبانید. معمولاً شروع از بالا به پایین و از وسط به لبه‌ها بهترین روش است.
  5. تسطیح و حذف حباب‌ها: با یک ابزار مسطح (مانند یک تسطیح‌کننده یا خود دست) کاغذ دیواری را به دقت تسطیح کنید تا هوا و حباب‌ها از زیر آن خارج شوند.
  6. تمیزکاری اضافی: هر چسب اضافی را که از کناره‌ها بیرون زده، با یک اسفنج مرطوب پاک کنید.
  7. خشک کردن: کاغذ دیواری را به مدت زمانی که در دستورالعمل چسب مشخص شده تا کاملاً خشک شود.

بعد از اتمام این مراحل، دیوار با کاغذ دیواری جدید تزئین شده و آماده استفاده است. به یاد داشته باشید که دستورالعمل تولید کننده چسب کاغذ دیواری را به دقت مطالعه کرده و توصیه‌های خاص آن را رعایت کنید تا به نتایج بهتری دست یابید.

انواع چسب کاغذ دیواری

چسب کاغذ دیواری بسیار متنوع است و هرکدام از آن‌ها، مزایا و ویژگی هایی دارند که باتوجه به سطح مورد نظر می‌توان بهترین آن را انتخاب کرد. مهمترین آن ها به 5 دسته تقسیم می شوند که عبارتند از:

  1. چسب کاغذ دیواری همه کاره (All-purpose Paste)
  2. چسب کاغذ دیواری فوری (Paste the wall)
  3. چسب کاغذ دیواری مایع یا آماده (Reaqdy to use paste)
  4. چسب کاغذ دیواری با قابلیت استفاده در آب سرد (Cold water paste)
  5. چسب کاغذ دیواری با قابلیت چسبندگی بسیار بالا (Extra Strong paste)
  6. چسب کاغذ دیواری پوستری

بهترین برند چسب کاغذ دیواری

هنگام افزودن کاغذ دیواری به خانه خود، انتخاب یک چسب مناسب بسیار مهم است زیرا برای دستیابی به یک پوشش زیبا و ماندگار ضروری است. بهترین چسب‌ها را در بازار می‌توانید پیدا کنید که هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند. این تنوع تصمیم گیری برای انتخاب بهترین نمونه را بسیار دشوار می‌کنند. اما باید بدانید که نوع کاغذ، چسب شما را تعیین می‌کند.

انتخاب بهترین چسب کاغذ دیواری بسته به نوع کاغذ دیواری

امروزه با پیشرفت تکنولوژی نمی‌توان به راحتی بهترین چسب کاغذ دیواری و انواع مختلف آن را تشخیص داد. برای انتخاب کاغذ مناسب، ابتدا بهتر است کاملا نوع و جنس آن را مشخص می‌کنید. سپس متناسب با آن انتخاب چسب راحت می‌شود. در صورتی که نمی‌دانید از چه چسبی برای کاغذ خود استفاده کنید بهتر است با کارشناسان ارتباط بگیرید تا آنان شما را در این زمینه راهنمایی کنند: 09121574300

قیمت چسب کاغذ دیواری

عوامل متعددی در قیمت چسب کاغذ دیواری تاثیرگذارند و نمی توان قیمت ثابتی برای آن در نظر گرفت. برخی از عواملی که در قیمت چسب کاغذ دیواری موثرند عبارتند از ابعاد سطح موردنظر، جنس چسب، برند تولید کننده چسب کاغذ دیواری که در قیمت نهایی تاثیرگذارند.

طبق تجربه پیشنهاد می شود در زمان خرید چسب مخصوص کاغذ دیواری، کیفیت را فدای قیمت نکنید؛ چراکه در صورت استفاده از چسب کاغذ دیواری نامرغوب باید هزینه بیشتری را در طول زمان بپردازید.
چسب کاغذ دیواری اگر کیفیت لازم را نداشته باشد از روی دیوار جدا می شود و علاوه بر اینکه چهره نازیبایی را به محیط می دهد، مجبور خواهید شد دوباره نسبت به خرید آن اقدام کنید. برای اطمینان از خرید چسب باکیفیت می توانید قبل از خرید با نصاب و متخصصان در این امر، مشورت کنید.

نکات مهم در مورد چسب کاغذ دیواری

  1. یکی از راه های خوب برای خرید چسب کاغذ دیواری باکیفیت، مطالعه مشخصاتی است که روی کاغذ دیواری درج شده است. اگر برروی چسب، اطلاعات کافی نبود، بهتر است از خرید آن صرف نظر کنید و یا از فروشنده سوالات کافی را بپرسید. به عنوان مثال اطلاعات لازم برای نسبت آب به پودر و میزان زمان مورد نیاز برای خیساندن آن در راهنما مشخص شده‌است.
  2. در مواقعی که نصاب چسب کاغذ دیواری را همراه خود دارد، از او بخواهید اطلاعات چسب کاغذ دیواری را به شما توضیح دهد و چنانچه کیفیت آن را تضمین کرد با نصب کاغذ دیواری موافقت کنید.

خرید چسب کاغذ دیواری

ویژگی های چسب کاغذ دیواری پارسیک

  • ‎مقاومت بالا در برابر رطوبت
  • ‎حین استفاده قابل صاف شدن است
  • ‎تغییرات دما را تحمل کرده و با سیمان و گچ سازگار است
  • ‎به راحتی مخلوط و مالیده می شود
  • ‎مناسب انواع كاغذ ديواري هاي سبك و سنگين
  • ‎با كمترين مقدار چسب بيشترين غلظت را مي‌دهد

مزایای چسب کاغذ دیواری پارسیک

چسب کاغذ دیواری پارسیک با فرمول جدید و منحصر به فرد خود توانسته است از سایر رقبای خود پیشی بگیرد و بیشترین فروش سال‌های ۲۰۱۲ و ۲۰۱۳و۲۰۱۴و ۲۰۱۵ در دنیا را از آن خود کند. در ادامه با مزایای چسب کاغذ دیواری پارسیک بیشتر آشنا خواهید شد.

‎۱.ساختار مولکولی

چسب کاغذ دیواری به‌دلیل ساختار مولکولی منحصر بفردش، بسیار آسان با آب حل شده و بدون گلوله گلوله شدن سریعا به مایعی یک دست و شفاف برای استفاده آماده می گردد و نیاز به دقت مضاعف ندارد.‎این در حالیست که دیگر محصولات اروپایی این خاصیت را ندارند و به دقت زیادی در زمان آماده سازی نیاز دارند.

‎۲.چسبندگی بالا و صرفه جویی در مصرف

‎چسب کاغذ دیواری پارسیک به‌دلیل فرمول انحصاری خود توانسته چسبندگی فوق العاده ای را به نمایش بگذارد.‎با استفاده از چسب کاغذ دیواری پارسیک می‌توانید بدون استفاده از چسب‌های مکمل بين ۱۰۰ تا ۱۲۰ رول کاغذ را بدون مشکل نصب کنید. سایر چسب‌های اروپایی علاوه بر نیاز به چسب مکمل فقط برای ۳۰ تا ۳۵ رول کاغذ جوابگو هستند.

‎۳.قیمت مناسب

‎استفاده از فرمول انحصاری و قیمت مناسب مهمترین عوامل در صدرنشینی جدول فروش جهانی چسب کاغذ دیواری پارسیک است.

‎۴.بسته بندی

چسب کاغذ دیواری پارسیک در بسته بندی خاص، محکم و مطمئن به صورت کیسه های ۱ و ۱۰ کیلویی همیشه در دسترس شماست.

سایر مزایای چسب کاغذ دیواری

  • برای وصل‌کردن هر نوع ورق به دیوار استفاده می‌شوند.
  • می‌توانید آن را به صورت پودر و یا مخلوط در بازار پیدا کنید.
  • ایده آل برای کاغذ دیواری های برجسته، قابل شستشو، وینیل، وینیل دمیده و کاغذ دیواری آستر است.
  • به طور متوسط ​​تا 20 رول از ورق‌ها را می‌توان با آن به دیوار آویزان کرد.
  • میکس سریع 20 ثانیه‌ای این محصول باعث تمایز بالقوه آن با دیگر محصولات است.
  • برای کمک به جلوگیری از رشد کپک روی سطح، این محصول حاوی قارچ کش است.
  • برای استفاده به آب بسیار کمی نیاز دارد.
  • کاغذ ها را لک نمی‌کند.
  • این چسب‌ها غیرقابل اشتعال است.

آموزش نصب کاغذ دیواری

آموزش نصب کاغذ دیواری
آموزش نصب کاغذ دیواری

بعد از انتخاب کاغذ دیواری برای پذیرایی و خرید چسب مناسب کاغذ دیواری، برای نصب کاغذ دیواری نیاز هست که به نکاتی توجه کنید تا در مرور زمان کاغذ دیواری از دیوار جدا نشه، برای آشنایی با نکات نصب کاغذ دیواری بر روی دیوار پیشنهاد می کنم به لینک زیر مراجعه کنید تا به صورت ویدیویی آموزش مراحل نصب کاغذ دیواری را مشاهده کنید:


آموزش مرحله ‌به مرحله نصب کاغذ دیواری + ویدیو


 

رقیق سازی چسب کاغذ دیواری با توجه به تعداد رول کاغذ دیواری

تعداد رول کاغذ دیواری مقدار آب سرد جهت هر بسته 100 گرمی نوع کاغذ دیواری
4-5 6 pints/3.5 litres کاغذ دیواری های نرمال
4 5 pints/3 litres کاغذ دیواری با روکش VINYL
4 5 pints/3 litres کاغذ دیواری های تمام VINYL
½-2 4 pints/2.5 litres کاغذ دیواری برجسته
¾-2 3.5 pints/3 litres کاغذ دیواری برجسته سنگین
80sgft -24 m2 4 pints/2.5 litres کاغذ دیواری پلی استر

 

خرید چسب کاغذ دیواری

اگر به دنبال خرید چسب کاغذ دیواری هستید و هنوز چسب مورد نظر خود را پیدا نکرده اید، می توانید از چسب کاغذ دیواری پارسیک استفاده کنید.
برای خرید چسب کاغذ دیواری پارسیک تنها لازم است تا محصول را به صورت اینترنتی خرید کنید یا در صورت تمایل با کارشناسان پارسیک تماس بگیرید و ضمن خرید از مشاوره رایگان برای انتخاب بهترین چسب کاغذ دیواری بهره‌مند شوید.

3/5 - (11 امتیاز)

توضیحات تکمیلی

وزن (کیلوگرم)

1, 8

کاغذ دیواری

30 تا 50 رول 5 متری

brand

عایق رطوبتی پارسیک

3 دیدگاه برای ‎چسب مخصوص کاغذ دیواری

  1. چوپانی

    سلام واقعا خسته نباشید . رضایتم صد در صده .بلکه بیشتر .ممنونم

    • parsik-admin

      خوش حالیم که محصول ما ،مورد رضایت شما قرار گرفته

  2. صفاکرم

    این محصول خیلی عالی بود

  3. جوادی

    آقا حالا این چسب مخصوص کاغذ دیواری واقعا خیلی فرق داره با چسب معمولی که نصابا درست می کنن؟

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Search

برای مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

خمیر عایق پارسیک

خمیر عایق محصولی متفاوت و منحصربه‌فرد از پارسیک برای آب‌بندی و ترک‌گیری انواع عایق‌ها ازجمله ایزوگام

آخرین محصولات