info@parsikco.com

لوگو پارسیک
خرید بهترین عایق رطوبتی پشت بام در اصفهان

عایق رطوبتی پشت بام در اصفهان

فصل بهار و تابستان بهترین وقت برای عایق کاری و آب بندی پشت بام در اصفهان است. برای عایق کاری پشت بام در اصفهان بیشتر مردم از ایزوگام استفاده می کنند اما ایزوگام به دلیل طول عمر پایین، قیمت بالا در اجرا و عدم مقاومت در برابر اشعه ماورا بنفش خورشید، استفاده از آن توصیه نمی‌شود.
امروز عایق های رطوبتی پشت بام نسل جدید جایگزین مناسبی برای ایزوگام هستند، اگر قصد عایق کاری پشت بام در اصفهان را دارید، با عایق رطوبتی پارسیک همراه باشید تا ضمن بررسی بهترین عایق رطوبتی پشت بام در اصفهان با قیمت و نحوه خرید آن آشنا شوید.

موقعیت جغرافیائی اصفهان

شهر اصفهان سومین شهر پرچمعیت بعد از تهران و مشهد در ایران است، این شهر به دلیل وجود بناهای تاریخی زیاد، به اصفهان نصف جهان لقب گرفته است و در سال 1394 به عنوان یکی از اولین شهر های ایران، به شبکه شهرهای خلاق جهان زیر نظر یونیسکو پیوست.
شهر اصفهان به دلیل اینکه در قسمت شمال شرقی به کویر و در قسمت غربی و جنوبی به کوه های زاگرس منتهی شده و 1570 متر از سطح دریا ارتفاع دارد به عنوان یکی از مناطق خشک و معتدل محسوب می شود و مقدار بارش برف و باران به نسبت شهرهای دیگر متوسط است.

همان طور که گفته شد اصفهان یکی از شهر های معتدل و خشک می باشد که حداکثر درجه حرارت در فصل تابستان 39 و در زمستان 18- می‌باشد.


مشاهده و خرید عایق رطوبتی پشت بام در مشهد


عایق رطوبتی پشت بام در اصفهان به جای ایزوگام

ایزوگام یک نوع عایق رطوبتی محسوب می شود که به جهت جلوگیری از نفوذ نم و رطوبت بر روی پشت بام ها و استخر استفاده می شود، این نوع عایق رطوبتی از قیر و الیاف مصنوعی تولید می شود و به وسیله ابزار های حرارتی مانند مشعل های گازی بر روی سطح چسبانده می شود.

همان طور که در قسمت قبل گفته شد اصفهان در منطقه کویری قرار گرفته شده است و در فصل تابستان حداکثر درجه حرارت آن به 39 سانتی گراد می‌رسد، ایزوگام به دلیل اینکه در مقابل اشعه نور خورشید مقام نیست، استفاده از آن در اصفهان باعث کاهش طول عمر و نفوذ پذیری ایزوگام در برابر نم و رطوبت می شود، از طرفی در فصل زمستان دمای هوا به 18- درجه سانتی گراد می رسد و ایزوگام در مقابل دمای های پایین آب و هوایی به خصوص فصل زمستان مقاومت لازم را ندارد و باعث شکستگی لایه های آن می شود؛ به همین دلیل توصیه می شود از عایق رطوبتی پشت بام در اصفهان استفاده کنید.


مشاهده و خرید عایق رطوبتی پشت بام در تهران


اجرای عایق رطوبتی پشت بام در اصفهان

[smartslider3 slider=4]

نحوه اجرای عایق رطوبتی پشت بام در اصفهان

اجرای عایق پشت بام در اصفهان روش های مختلفی دارد، در ادامه با ما همراه باشید تا با یکی از روش های اجرا آشنا شوید:

  1. پاک نمودن و خشک کردن سطح پشت بام
  2. ترمیم قسمت های آسیب دیده
  3. ترمیم چاله ها و سطح فرو رفته به وسیله‌ی سیمان پلیمری یا پودر های ترمیمی
  4. صاف نمودن سطوح
  5. استفاده از پلی استر ها برای پوشاندن دور لوله ها، هواکش ، نورگیر و کنج دیوارها
  6. ترکیب آب با پودر عایق رطوبتی پشت بام، با توجه به توضیحات نوشته شده بر روی محصول
  7. اجرای عایق بندی به وسیله قلمو یا قلتک

قیمت عایق رطوبتی پشت بام در اصفهان

با توجه به نوسانات قیمت عایق های رطوبتی پشت بام شرکت های مختلف با توجه به وزن و میزان پوشش بر روی سطح متفاوت است، به طور معمول هنگام استفاده از عایق سفید بام لایه مقاومی بر روی سطح ایجاد می شود که مانع نفوذ آب و رطوبت به سطح و لایه های پایین آن می شود.


چنانچه به دنبال عایق کاری پشت بام در اصفهان هستید، می توانید عایق رطوبتی پشت بام خود را از پارسیک به صورت آنلاین خرید کنید.

خرید آنلاین عایق رطوبتی پشت بام


نمایندگی فروش عایق رطوبتی نانو پشت بام در اصفهان

نمایندگی فروش عایق رطوبتی نانو پشت بام در اصفهان

شرکت عایق رطوبتی پارسیک به جهت تسریع بخشیدن ارسال محصولات خریداری شده شما عزیزان، بیش از 80 نمایندگی در سرتاسر کشور ایجاد کرده و شما می توانید بعد از خرید آنلاین محصول خود تا 72 ساعت بعد، محصول خود را تحویل بگیرید.

برای آگاهی از نمایندگان استان خود با ما تماس بگیرید

خرید آنلاین عایق رطوبتی پشت بام در اصفهان

عایق رطوبتی پارسیک تولید کننده انواع عایق های رطوبتی نسل جدید و جایگزین 100 درصدی ایزوگام در ایران می باشد، این شرکت از سال 1386 برای رفع نیاز صنعت ساختمان کل کشور تاسیس شد و اقدام به تولید انواع عایق رطوبتی نسل جدید نانو با تکنولوزی آلمان کرد و امروز عایق رطوبتی پارسیک با بیش از 100 پروژه موفق در استان ها مختلف و استاندارد های بین المللی ایزو 9001 ، HSE و CE یکی از اولین و بزرگ ترین تولید کننده های عایق رطوبتی نسل جدید و بهترین عایق رطوبتی پشت بام در ایران شناخته می شود. بنابراین اگر قصد خرید عایق رطوبتی را دارید می توانید به بخش محصولات سایت مراجعه کنید.

3.6/5 - (5 امتیاز)

4 پاسخ

    1. سلام و عرض ادب
      بله، با عایق رطوبتی پشت بام پارسیک می توانید همه سطوح را عایق بندی کنید

    1. میتونید از رنگ مولتی کاور استفاده کنید.
      برای کسب اطلاعات بیشتر با این شماره تماس گرفته و اطلاعات تکمیلی رو در واتس اپ دریافت کنید .🙏
      09191508534

      دپارتمان عایق رطوبتی پارسیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *