info@parsikco.com

لوگو پارسیک
31 طرح کاغذ دیواری آشپزخانه جدید مخصوص بخش های مختلف آشپزخانه

31 طرح کاغذ دیواری آشپزخانه جدید مخصوص بخش های مختلف آشپزخانه

آشپزخانه ها امروزه یکی از بخش های مهم از نظر خانم ها و مادران در هر خانه محسوب می شود و بعد از مدتی نیاز به تغییر دارند، کاغذ دیواری آشپزخانه راه حلی ساده و کم هزینه برای زیباتر شدن آشپزخانه شماست، بنابراین در ادامه با عایق رطوبتی پارسیک همراه باشید تا با 31 مدل کاغذ دیواری مخصوص آشپزخانه در بخش های مختلف آن آشنا شوید.

قسمت های مختلف آشپزخانه برای کاغذ دیواری

از کاغذ دیواری در قسمت های مختلف آشپزخانه استفاده میشود که متداول ترین آن ها استفاده از کاغذ دیواری برای سقف، بین کابینت، کابینت فلزی، روی کاشی، روی سرامیک، روی اپن، در محوطه پذیرایی آشپزخانه است.

  1. کاغذ دیواری برای سقف آشپزخانه
  2. کاغذ دیواری برای پذیرایی 
  3. کاغذ دیواری برای کابینت فلزی
    1. کاغذ دیواری داخل کابینت و شلف آشپزخانه
  4. کاغذ دیواری کابینت آشپزخانه
  5. کاغذ دیواری برای اپن آشپزخانه
  6. کاغذ دیواری بالای هود و گاز

کاغذ دیواری برای سقف آشپزخانه

سقف آشپزخانه اولین قسمتی است که می توانید کاغذ دیواری کنید و رنگ و نقش های متنوع و رنگارنگی وارد فضای آشپزخانه خود کنید و نگران شلوغی آن نباشید، برای کاغذ دیواری کردن سقف آشپزخانه که در ادامه نمونه های آن را مشاهده می کنید.
ابتدا باید تصمیم بگیرید که قصد دارید قسمت هایی از سقف مانند سقف جزیره و فضای نشیمن خود را کاغذ دیواری کنید یا تمام سقف آشپزخانه خود را به صورت یکپارچه یا ساده کاغذ دیواری کنید، بعد از آن با توجه به وسایل داخل آشپزخانه، طرح کاغذ دیواری سقف آشپزخانه خود را انتخاب و خریداری نمایید.

کاغذ دیواری سالن پذیرایی و غذاخوری

یکی از قسمت هایی که امروزه در بیشتر آشپزخانه های دیده می شود، اختصاص دادن قسمتی از آشپزخانه به فضای پذیرایی و غذا خوری است، در بیشتر خانه ها فضای غذاخوری را با آشپزخانه یکی می کنند و از یک طرح برای هر دو استفاده می کنند اما شما می توانید برای فضای غذاخوری از کاغذ دیواری دیگر استفاده کنید و از سایر فضا ها در آشپزخانه متمایز کنید.
این کار علاوه بر این که باعث شیک و خاص شدن فضای غذاخوری شما می شود بلکه دورهم بودن و غذاخوردن خانواده را لذت بخش تر می کند، اگر می خواهید این فضا را با دیگر فضا ها متمایز نمایید، طرح و رنگ کاغذ دیواری را مانند نمونه های زیر با طرح و رنگ پارچه صندلی های میز غذاخوری ست نمایید.

کاغذ دیواری داخل کابینت و شلف آشپزخانه

شلف در واقع نوعی طاقچه از جنس شیشه، فلز و چوب هستند که در ارتفاع معین از کف آشپزخانه نصب می شود و برای قرار گیری وسایل آشپزخانه استفاده می شود، اگر درب های کاغذ دیواری های آشپزخانه شما شیشه ای یا فلزی است کاغذ دیواری داخل کابینت و پشت شلف یکی از کم هزینه ترین و زیباترین قسمت هایی است که به آشپزخانه شما جلوه خاصی می دهد.
اما در پشت شلف های باز و فضای های کوچکی که به صورت فرورفتگی در دیوار ایجاد شده اند، بسیار توصیه می شود، زیرا تنوع خوبی در اون قسمت به وجود می آورد.

یکی از پر استفاده‌ترین روش های برای کاغذ دیواری نصب کاغذ دیواری برای کابینت فلزی آشپزخانه است.

کاغذ دیواری کابینت آشپزخانه – کاغذ دیواری برای کابینت

اگر قصد ندارید تمام دیوار های آشپزخانه خود را کاغذ دیواری کنید و فقط تمایل دارید که دیوار های کوچک را با هزینه کم کاغذ دیواری کنید، می توانید فضاهای بین کابینتی را کاغذ دیواری کنید، در بعضی از آشپزخانه ها فضای بین کابینتی را کاشی کاری می کنند، اما به دلیل اینکه خرید و نصب کاشی علاوه بر اینکه هزینه بالاتری دارد، باعث خرابی زیادی در آشپزخانه می شود.
بنابراین بهترین راه، استفاده از کاغذ دیواری است، نکته ای که در این قسمت باید توجه کنید از کاغذ دیواری های مقاوم و قابل شستشو استفاده کنید، زیرا فضای بین کابینت آسیب پذیری بالایی دارد و محیطی است که چربی و لکه های زیادی بر روی آن می چسبد.

کاغذ دیواری بالای هود و گاز آشپزخانه

شاید با نگاه اولیه به عنوان، نصب کاغذ دیواری برای این قسمت به دلیل اینکه در اطراف هود و گاز چربی و لکه وجود داشته باشد، مناسب به نظر نرسد، اما اگر از کاغذ دیواری که قابل شستشو استفاده کنید، تمیز کردن آن از کاشی هم ساده تر خواهد بود، اگر که از هود و گاز زیبایی استفاده می کنید.
استفاده از کاغذ دیواری در بالای هود شما می تواند زیبایی آن را چند برابر کند، اما نکته ای که در این قسمت باید به آن توجه کنید اندازه آشپزخانه شماست، یعنی اگر آشپزخانه شما کوچک است و رنگ و طرح دیوارها و کابینت های شما سفید و ساده است باید از کاغذ دیواری که ساده با طرح های بزرگ استفاده کنید تا محیط آشپزخانه شما شلوغ و هرج و مرج نشان ندهد.

مقاله رنگ بندی کاغذ دیواری را بخوانید تا با طرح هایی که محیط آشپزخانه را میتواند بزرگ تر نمایش دهد آشنا شوید

کاغذ دیواری طرح کاشی آشپزخانه

کاغذ دیواری برای اپن آشپزخانه

 

 

 

آیا بر روی سرامیک آشپزخانه میشه کاغذ دیواری زد؟

بله، بیشتر دیوار های آشپزخانه سرامیک و کاشی کاری شده می باشد، اما بعد از مدتی کاشی های آشپزخانه قدیمی می شود، اما شما می توانید برای پوشاندن کاشی و سرامیک های قدیمی از کاغذ دیواری های قابل شستشو استفاده کنید، اما نصب کاغذ دیواری بر روی کاشی به دلیل وجود خطوط و درزها بر روی کاشی کار راحتی نیست و توصیه می شود از یک نصاب متخصص برای نصب کاغذ دیواری بر روی کاشی استفاده کنید.

آموزش کامل نصب کاغذ دیواری

بعد از انتخاب و خرید کاغذ دیواری مناسب برای قسمت های مختلف آشپزخانه نوبت به نصب کاغذ دیواری میرسد، استفاده از یک چسب کاغذ دیواری مناسب نسبت به انتخاب کاغذ دیواری آشپزخانه اهمیت زیادی دارد، زیرا استفاده از چسب کاغذ دیواری بی کیفیت باعث ایجاد حباب در هنگام نصب، رشد قارچ در زیر کاغذ دیواری و از همه مهم تر جدا شدن کاغذ دیواری از دیوار می باشد.
چسب کاغذ دیواری در نوع های مختلف تولید و به فروش می رسد، که برای آشنایی با نوع های مختلف آن می توانید مقاله انواع چسب کاغذ دیواری را مطالعه بفرمایید.

و برای دیدن آموزش نصب مقاله آموزش نصب کاغذ دیواری را بخوانید.

قیمت خرید انواع چسب کاغذ دیواری چقدر است؟

چسب های کاغذ دیواری انواع مختلفی دارد که قیمت هرکدام از آن ها بر اساس کیفیت و میزان چسب مصرفی شما برای نصب کاغذ دیواری متفاوت است.

در این مقاله مجتمع تولید صنعتی پارسیک از بزرگ ترین و بهترین تولید کنندگان چسب کاغذ دیواری باکیفیت در ایران، در این مقاله سعی نمود تا شما کاربران عزیز را با 31 مدل کاغذ دیواری آشپزخانه به همراه نحوه نصب کاغذ دیواری آشنا سازد.
اگر قصد دارید قسمت های دیگر خانه خود را مانند اتاق پذیرایی و اتاق کودک دلبند خود را کاغذ دیواری کنید می توانید در سایت 31 مدل کاغذ دیواری را برای این قسمت ها پیدا کنید و در صورتی که نیاز به مشاوره دارید می توانید با شماره زیر تماس بگیرید و به صورت رایگان با مشاوران شرکت پارسیک صحبت کنید. 09121574300

و برای خرید چسب کاغذ دیواری از طریق روی عبارت خرید کلیک کنید.

4.3/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *